The world's newest software

The world's newest software

The world's newest software

The world's newest software

ساخت و پردازش آسان انیمیشن با BluffTitler DX 9 8.2 ( نسخه قابل حمل )

BluffTitler DX نرم افزاریست که در هنگام کار با آن به شما ثابت خواهد شد که دانستن علوم زمینه انیمیشن های سه بعدی برای ساختن انمیشن های زیبا و برابر با سلیقه شخصی شما ، در صورت وجود و استفاده از این نرم افزار، هیچ پایه و اساسی ندارد !! به کمک این نرم افزار پر قدرت می توانید منوهای زیبای تصویری را بر روی فیلم های خود به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی کرده ، و در هنگام پخش فایل ها دیگران را متعجب کنید ! این نرم افزار قدرتمند امکان ساخت افکت های انیمیشنی سه بعدی را با ساده ترین ابزارهای موجود در خود، برای شما فراهم میسازد، تا جایی که می توان به جرات گفت ،ابزارهای این نرم افزار توانمد قادر هستند تا هر آنچه از انمیشن و افکت انیمیشنی سه بعدی که دلخواه شماست در فایل ها و پوشه های خود اجرا و پیاده سازی کنید !! چنانچه بر روی نرم افزارهای حرفه ای طراحی و بازسازی افکت های سه بعدی تسلط کافی نداشته و یا زمان و حوصله کافی بری کارکردن با چنین نرم افزارهایی را ندارید ، BluffTitler DX بهترین گزینه برای شما خواهد بود تا بتوانید طبق سلیقه خود ،دو بعد ی و سه بعدی سازی کنید !! BluffTitler DX به شما امکان ساخت منوهای بسیار شیک و زیبایی را خواهد داد!همچنین برای سهولت هر چه بیشتر در کار و کمک به کاربران، یک سری افکت های سه بعدی از پیش طراحی شده در خود قالب نرم افزار قرار گرفته تا کاربران بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن از آن استفاده کنند !! همچنین در فضای نرم افزار قادر خواهید بود تا تنظیم کامل قسمت های مختلف برنامه برای ایجاد تغییر بر روی افکت مورد نظر را نیز به صورت دستی و یا اتوماتیک عهده دار باشید!! قلم ها ، رنگ ها و فونت های متنوع و زیبای موجود در محیط نرم افزار نیز یکی از شاخص های مهم برتری نرم افزار بوده که باعث می شود کار شما از لحاظ زیبا شناختی جلوه دو صد چندان بگیرد!!

 

 
ادامه مطلب ...

بروزرسانی سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ برای دومین بار

شگفت انگیز:مایکروسافت قصد دارد برای دومین بار سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ خود را به روز کند و بسته ای نرم افزاری را هم به همین منظور تدارک دیده است.

بروزرسانی سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ برای دومین بار

بروزرسانی سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ برای دومین بار

بروزرسانی سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ برای دومین بار  ادامه مطلب ...

سلامتی و تناسب اندام خود را کنترل کنید + لینک دانلود

شگفت انگیز:  Health & Fitness اپلیکیشنی است که به شما کمک می کند تا همیشه در بالاترین روند سلامت و تناسب اندام خود بمانید و روش ها و راهنمایی های لازم برای داشتن یک شیوه زندگی سالم را فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار بهترین مربی ورزشی را همیشه همراه خود داشته باشید. و طبق اصول ورزش کنید، طبق اصول غذا بخورید و سالم بمانید!

در این اپلیکیشن ابتدا اطلاعاتی از وضعیت جسمانی خودتان مانند قد، وزن و ... را در پروفایل تان وارد می کنید. در ادامه شما می توانید مشخص کنید که دوست دارید بدن تان به چه فرمی باشد و مشخص کنید که تمایل به قوی کردن کدام اعضاء بدن را دارید تا اپلیکیشن برنامه ورزشی مناسب به شما را ارائه دهد.

 
ادامه مطلب ...

پوسته آبی برای ویندوز ٧ و ٨ + دانلود

شگفت انگیز: پوسته های ویندوز هفت و هشت با فرمت Themepack می باشند که مجموعه ای تصاویر به همراه رنگ هایی خاص دارند، این تصاویر به صورت زمان بندی شده هستند و هر چند دقیقه یکبار عوض می شوند که این کار باعث می شود تا محیط دسکتاپ شما یک نواخت نباشد. Community Showcase: Aqua theme یک پوسته زیبا و جذاب با 21 تصویر زمینه زیباست که از سوی شرکت مایکروسافت عرضه شده است. این پوسته که برای ویندورهای هفت و هشت بوده، تصاویری متفاوت را به رایانه شما می آورد. رنگ های موجود در این پوسته، رنگ هایی شاد هستند که محیط دسکتاپ رایانه شما را دگرگون خواهند کرد. در ادامه می توانید بخشی از تصاویری که در این پوسته بکار رفته اند را ببینید.

پوسته آبی برای ویندوز ٧ و ٨ + دانلود  ادامه مطلب ...

MKVToolNix 7.2.0 x86/x64

 

توضیحات نرم افزار MKVToolNix 7.2.0 x86/x64

دانلود بهترین برنامه برای اضافه کردن زیرنویس به فیلم و انواع ویرایش فایل‌های MKV و...

قبلا نرم‌افزار AVIAddXSubs را در سایت معرفی کرده بودیم که با کاهش انتشار فیلم‌ها با فرمت AVI و نیز افزایش انتشار آن‌ها با فرمت ویدئویی ماتروسکا یا همان MKV، برنامه‌ی متن‌باز MKVToolNix را جای‌گزین آن می‌کنیم. البته این نرم‌افزار علاوه بر MKV از انواع فرمت‌ها مانندAVI، MP4، MPG، FLV، MOV، VOB، DTS و... نیز پشتیبانی می‌کند.

این نرم‌افزار برخلاف برنامه‌ی قبلی فقط در زمینه‌ی افزودن یا ویرایش زیرنویس نیست و مجموعه‌ی ابزارهایی برای انواع عملیات مرتبط با ویرایش فایل‌های پشتیبانی‌شده را شامل می‌شود.

ادامه مطلب ...