The world's newest software

The world's newest software

The world's newest software

The world's newest software

توضیحات نرم افزار Google Chrome 43.0.2357.132 Stable + Chromium 46.0.2455.0 x86/x64

کرومیوم :

کرومیوم اولین بار توسط گوگل به عنوان یک مرورگر متن باز معرفی شد و هدف گوگل از این پروژه متن باز ساخت یک مرورگر نهایی با نام کروم است و البته هر کمپانی تغییرات و سیاست های مربوط به خود را در قالب پروژه ای جداگانه در آن اعمال و روانه بازار میکند که از جمله این مرورگرها مرورگر کومودو دراگون و یا تورچ و ... می باشد بنابراین همیشه نسخه های کرومیوم بروزتر از نسخه های دیگر می باشد و جدیدترین تغییرات در آن اعمال می شود .

هدف کلی در این پروژه بالاترین سرعت و ثبات و پایداری و حفظ حریم شخصی کاربر در یک مرورگر پیشرفته است .

 

گوگل کروم :

کروم اولین بار در سال 2008 توسط گوگل بر پایه کرومیوم عرضه شد و تا به امروز به عنوان بهترین ویرایش از تغییرات انجام شده در کرومیوم مورد استفاده قرار می گیرد .

   ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار AVG Internet Security / Free 2015 v15.0 Build 6086 x86/x64 + Rescue CD

دانلود آنتی ویروس قدرتمند و معروف AVG

AVG از جمله آنتی ویروس هایی است که در تمامی نقاط جهان طرفداران بسیار و خاص خود را دارد . این آنتی ویروس که از سال 1992 ساخته شده است دارای ویژگی های بسیاری می باشد که تاکنون توانسته جزء 10 آنتی ویروس برتر جهان به شمار آید . سافت گذر نسخه Internet Security آن را در این پست ارائه خواهد کرد و سعی بر آن دارد تا پشتیبانی کامل از این آنتی ویروس را همانند دیگر آنتی ویروس های سایت به عمل آورد . 

ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack 11.2.8 x86/x64

دانلود پلاگین پخش انواع فایلهای صوتی و تصویری در ویندوز

پخش انوع فایلهای صوتی و تصویری همیشه در ویندوز مشکلاتی داشته است. با آمدن فرمت های مختلف صوتی و تصویری و Codec های متنوع متعلق به آنها پلیرها نتوانستند آنها را به طور کامل پشتیبانی کنند. در ضمن اضافه کردن Codec به Player باعث افزایش حجم آن می شود که معمولا شرکتهای سازنده این کار را انجام نمی دهند.

از این رو به تدریج پکیج هایی ساخته شد تا بتواند تمامی کدک ها را در خود قرار دهد و آنها را به ویندوز اضافه کند تا هر پلیری بتواند با به کار گیری این کدها فرمت های صوتی و تصویری ای را که از ان پشتیبانی می کند به راحتی و بدون خطا و کاهش کیفیت پخش کند

ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار Avast! Internet Security / Free 2015 v10.3.2223

دانلود مجموعه امنیتی شرکت اواست

پس از معرفی و پشتیبانی چند آنتی‌ویروس و مجموعه‌ی امنتی این بار قصد ارائه‌ی مجموعه‌ی امنیتی شرکت اوست را داریم. قرار دادن برنامه و به‌خصوص مجموعه‌های امنیتی در سافت‌گذر منوط به امکان ارائه‌ی پشتیبانی به آن‌ها می‌باشد و نرم‌افزارهایی که از نظر لایسنس و... مشکل داشته باشند معمولا قرار نمی‌گیرند؛ حتی اگر در نوع خود بهترین باشند...

 

آنتی ویروس اوست در دو نسخه‌ی رایگان و حرفه‌ای ارائه می‌شود. این دو نسخه تفاوت مهمی با هم ندارند و در نتیجه از این شرکت فقط نسخه‌یInternet Security را ارائه داده بودیم ولی به درخواست کاربران نسخه Antivirus نیز اضافه شد.

استفاده‌ی کم از منابع رایانه و کم‌حجم بودن آپدیت و عکس‌العمل سریع به ویروس‌ها و بدافزارها از ویژگی‌های این آنتی‌ویروس است.

 
ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار Wise Care 365 Pro 3.74 Build 333

دانلود یکی از بهترین نرم افزارهای همه جانبه بهینه ساز ویندوز

داشتن یک سیستم پر سرعت مستلزم تمیز بودن ویندوز از هر گونه فایل اضافی، رجیستری، نرم افزار های مخرب، کوکی ها، لوگ ها و ... است. نرم افزار Wise Care 365 یک برنامه عالی در این رابطه می باشد. در صورتی که می خواهید سیستم شما طی مدت طولانی و استفاده مکرر از نرم افزار های گوناگون و کارهای زیاد کند نشود، این نرم افزار حتما پیشنهاد می گردد.

این برنامه دارای شش قسمت اصلی است که امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد تا از هر جهت به بررسی و تعمیر سیستم شما بپردازد. با زدن یک دکمه این برنامه چه از لحاظ پاک سازی فایل های اضافه، چه از جهت تعمیر و پاک سازی رجیستری و یا بررسی امنیت سیستم شما از فایل های آلوده و ... آن را مورد بررسی قرار می دهد.

بخش دیگری که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد Tune Up است. در این قسمت تنظیمات اشتباه اعمال شده و یا تغییر کرده را در ویندوز بررسی می کند و تمامی آن ها را به صورت بسیار عالی تنظیم می کند. این باعث می شود که سرعت سیستم شما بسیار بهتر شده و قسمت های مختلف به درستی عمل نمایند.

بخش مهم دیگری که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد امنیت سیستم شماست. این برنامه به صورت کلی سیستم شما را جستجو کرده و فایل ها و حفره هایی که در سیستم شما است را یافته و از حریم خصوصی شما محافظت می کند.

سرعت عملکرد نرم افزار فوق العاده است و تمامی کار ها را برای شما به سرعت بالایی انجام می دهد، تعداد بالای دانلود این نرم افزار به شما این نوید را می دهد که استفاده از این برنامه مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد و باعث بالا رفتن کیفیت کلی سیستم شما خواهد شد. این نرم افزار که به صورت همه جانبه و کلی سیستم شما را مدیریت می کند و قابلیت اضافه کردن امکانات مختلف دیگر از درون برنامه نیز وجود دارد. 

ادامه مطلب ...