The world's newest software

The world's newest software

The world's newest software

The world's newest software

توضیحات نرم افزار DVDFab 9.2.0.2

دانلود یکی از بهترین نرم افزر های کپی DVD و Blu-ray

DVDFab بی شک یکی از بهترین نرم افزار های کپی و رایت دی وی دی می باشد. این برنامه با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد نیاز شما را برای کپی و رایت انواع دیسک ها برطرف می کند. پشتیبانی از انواع دی وی دی های کوچک، معمولی و 9 و دیسک های بلوری و امکان تبدیل آن ها به یکدیگر از ویژگی های این برنامه خوب می باشد. نرم افزار DVDFab با توجه به اینکه یک برنامه حرفه ای می باشد در عین حال کار با آن بسیار ساده نیز است. از قابلیت خیلی خوب این برنامه کپی دی وی دی به دی وی دی می باشد، به این معنی که شما بدون هیچ نگرانی محتویات کامل یک دی وی دی را روی دی وی دی خام به طور همزمان بدون هیچ تغییری می توانید کپی نمایید. یا اینکه می توانید به طور همزمان از روی یک دی وی دی بر روی چندین دی وی دی دیگر کپی و رایت نمایید. این برنامه شامل چندین ابزار جدا در کنار هم می باشد و یکی از کامل ترین نسخه ها است.

  

ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار Folder Lock 7.5.2

دانلود نرم افزار رمزگذاری و رمزنگاری روی پوشه ها و فایل ها

Folder Lock یک برنامه ساده و قدرتمند جهت رمز گذاری بر روی پوشه ها، فایل ها، درایو ها، می باشد. ممکن است شما اطلاعاتی داشته باشید که از لحاظ امنیتی حساس بوده و علاقه ندارید در دسترس دیگر افراد قرار گیرند لذا این برنامه به شما کمک می کند که از اطلاعات و فایل های خود محافظت کنید. سه قسمت اصلی این برنامه شامل قفل گذاری بر روی اطلاعات، رمز نگاری اطلاعات، رمز نگاری و قفل بر روی فلش مموری، دیسک های دی وی دی و ... می باشد. شما به وسیله این برنامه قادر خواهید بود که به صورت کامل از دسترسی به یک فایل و یا فولدر و یا حتی درایو سیستم و یا قابل حمل خود را جلوگیری نمایید. با ساختن یک محل ذخیره سازی امن که با استفاده از الگوریتم رمز نگاری قوی ایمن شده بسازید و یک رمز عبور اختصاصی برای آن قرار دهید، و فایل های خود را در این محل قرار دهید.

 این برنامه این محل امن را به درایو های شما اضافه می کند و برای استفاده از آن بسیار راحت خواهید بود. همچنین امکان ذخیره سازی این اطلاعات بر روی فضای ابری و گرفتن پشتیبان از آن امکان پذیر است، که این اطمینان خاطر را در شما ایجاد می کند که بابت از دست رفتن اطلاعات خود نگران نباشید. در کل این نرم افزار با ابزار های متفاوتی که در اختیار شما قرار می دهد نیاز شما را از داشتن یک برنامه امنیتی کامل رفع خواهد کرد. 

ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار Offline Explorer Enterprise 6.9.4208 SR4

دانلود بهترین برنامه برای دانلود و مشاهده آفلاین یک سایت

احتمالا با سایت های زیاد برخورد کرده اید که مطالب آن را جذاب دیده و بخواهید آن را به صورت یک جا و کامل و به صورت Offline‌ داشته باشید.

 

بدین منظور سافت گذر با بررسی تمامی نرم افزارهایی که کار دانلود کامل یک سایت را انجام می دهند این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کند.

  

ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار VMware Workstation 10.0.6 Build 2700073 / 11.1.1 Build 2771112 Win/Linux

دانلود قویترین نرم افزار ساخت کامپیوتر مجازی

در توضیحات برنامه VirtualBox از ان خیلی تعریف کردیم و گفتیم که بهترین گزینه برای ساخت کامپیوتر مجازی است ولی واقعا از VMware به دلیل کیفیت طراحی آن نمی توان گذشت.

 

این نرم افزار را هم قرار می دهیم که حرفه ای ها و کسانی که سیستمهای قوی تری دارند و یا کسانی که از VirtualBox راضی نبوده اند از این برنامه استفاده کنند. 

ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار Windows Repair Pro 3.2.2 + Portable

دانلود افزایش سرعت سیستم با تعمیر تمام مشکلات ویندوز

ویندوز ریپیر (به فارسی: تعمیرکنندهٔ پنجره‌ها) ابزاری برای اسکن کامپیوتر و عیب‌یابی سیستم است. اگر شما در صدد حل مشکلات ویندوز هستید و نمی‌توانید ابزاری را که کارایی مناسب داشته باشد پیدا کنید، این نرم‌افزار ممکن است همانی باشد که به دنبالش هستید.

این برنامه طوری طراحی شده است که می‌تواند مشکلات عمومی ویندوز را حل کند، اما چیزی که مهم است این است که طرز حل مشکل این نرم‌افزار منحصر به فرد خودش است! و در هیچ نرم‌افزار دیگری مشابه این را نخواهید یافت.

این نرم‌افزار از یک ویزارد ساده بهره می‌برد که همین امکان باعث افزایش کاربرپسندی آن شده است. همچنین باعث شده کاربران احساس امنیت بیشتری در استفاده از این نرم‌افزار داشته باشند. مراحل مختلف برنامه ویندوز شما را از جهات گوناگون تعمیر خواهد کرد و سرعت آنرا طوری که برایتان مشهود باشد، بالا خواهد برد.
 
ادامه مطلب ...