The world's newest software

The world's newest software

The world's newest software

The world's newest software

توضیحات نرم افزار VMware vSphere 6.0

دانلود بهترین پلتفرم مجازی سازی (نسخه تغییر نام یافته ESXi)

این بار یک نرم افزار مخصوص فروشندگان VPS به شما معرفی می کنیم. به طور کلی برای مجازی سازی از چند نرم افزار استفاده می شود که معروفترین آنها عبارتند از VMware و Xen و Hyper-V و Virtuozzo و ... .

لیست کامل این پلتفرم ها و ویژگیهای آنها را در این‌جا ببینید.

به نظر می رسد در میان همه این نرم افزارها VMware توانسته است امکانات بیشتر و ویژگیهای برتری را نسبت به بقیه ارائه دهد. این نرم افزار در مقایسه خود با Xen و Hyper-V این جدول را ارائه می کند.

  

ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار Auslogics BoostSpeed Premium 7.8.1.0 + Portable

دانلود برنامه مطمئن و قدرتمند بهینه سازی ویندوز

از آن‌جایی که ویندوز یک سیستم‌عامل متن‌باز نیست و نمی‌توان به سورس آن دست پیدا کرد، تعمیر و بهینه‌سازی آن نیز باید با احتیاط صورت بگیرد که مشکلی در کارکرد آن به‌وجود نیاورد. Auslogics BoostSpeed نام نرم‌افزاری است که با داشتن تأییده‌ی طلایی از مایکروسافت، اخذ امتیاز 5 ستاره از سایت CNET و... به یک ابزار قابل اطمینان جهت بهینه‌سازی و سرعت‌بخشیدن ویندوز تبدیل شده است. 

  

ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار Portable Opera 12.17 Build 1863 / 28 Build 1750.48 Stable

دانلود نسخه پرتابل مرورگر اینترنتی اپرا نسخه 12.17 / 25

این مرورگر را بیشتر به سرعتش می شناسند. همچنین یک ویژگی خوب دارد و آن این است وقتی در حال دیدن صفحه ای هستید و به صفحه دیگر می روید با Back زدن سریع و بدون Refresh می توانید صفحه قبل را ببینید. این قابلیت می تواند برای برخی کاربران ارزشمند باشد.

  

ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار TeamViewer Corporate 10.0.39052 / Free 10.0.40386 / 7.0.11067 for Mac + Portable

دانلود نرم افزاری منحصر بفرد (بی مانند) برای اتصال به کامپیوتری از راه دور بدون دانستن IP آن

دوستانی که تجربه کار با Remote Desktop را داشته اند در جریان مشکلات  و مسائل آن هستند. اکثر نرم افزارهایی که برای این کار ارائه می شوند اولا که نیاز به یک Agent بر روی سیستم مقصد دارند و ثانیا مهمترین مساله انها دانستن IP سیستم مقصد است.

 

بدست آوردن IP یک سیستم در یک شبکه داخلی کار ساده ای است ولی امکان چنین کاری برای کامپیوتری خارج از شبکه داخلی وجود ندارد.

 

مشکل داشتن Agent توسط نرم افزارهایی که با دانستن IP سیستم مقصد Agent خود را ارسال و نصب و فعال می کنند و یا با استفاده از Remote Desktop خود ویندوز برطرف می شود ولی مشکل دانستن IP همچنان باقی می ماند.

 

در هر بار اتصال شما به اینترنت حتی در سرویس ADSL شماره IP‌ تغییر می کند. هزینه IP ثابت هم بالاست. مثلا اگر شما بخواهید یک سرویسADSL با IP ثابت داشته باشید باید ماهیانه هزینه ای را برای IP ثابت بپردازید.

 

اما TeamViewer این مشکل را برطرف کرده است. این نرم افزار با گرفتن اطلاعات سیستم شما و تخصیص یک ID به آن و ثبت آن ID‌ در سرور خود باعث می شود که مشخصه سیستم شما همیشه ثابت بماند و سیستم مقصد با هر IP با هر بار اتصال به سرور این نرم افزار با ID ثابت شناسایی و امکان اتصال به آن میسر شود. خود نرم افزار هم به صورت مقیم در حافظه باقی می ماند و همیشه برای اتصال آماده است.

  

ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار Internet Download Accelerator Pro 6.2.1.1449 + Portable

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود

Internet Download Accelerator یکی از نرم افزارهای مدیریت دانلود است که دریافت فایل ها را برای شما آسان خواهد کرد. این نرم افزار متکی بر یک رابط کاربری زیبا و ساده است.این برنامه با تکنولوژی خاص خود می تواند فایل ها را به تکه های کوچکی تبدبل کند و هر تکه را به صورت مجزا شروع به دانلود کند که این عمل باعث پیدایش سرعت دانلود می باشد. همچنین با اتصال چند کانکت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا می برد. که می توانید به راحتی از پروتکل های Http، Https، Ftp به راحتی و با سرعت بالا فایل دریافت کنید.
این نرم افزار قابلیت دریافت پوسته برای زیبا ترشدن محیط نرم افزار و همچنین قابلیت سفارشی شدن و دریافت پلاگین برای برنامه می باشد.
 
ادامه مطلب ...