The world's newest software

The world's newest software

The world's newest software

The world's newest software

دانلود برنامه برترین‌ها Bartarinha v1.7

با برنامه برترین ها هیچ گونه خبر به روز و برتر را از دست ندهید!
این برنامه از جمله برنامه هایی است که وابسته به سایت سازنده ی آن میباشدT در واقع هر خبری در خود وب سایت این نرم افزار باشد در داخل این نرم افزار نیز به نمایش در خواهد آمد! توجه داشته باشید که وب سایت این برنامه برترین ها میباشد.  ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار Kaspersky Virus Removal Tool 15.0.19.0 Build 2015.05.09

دانلود ابزار پاکسازی انواع بدافزارها از کمپانی کسپرسکی

تا به حال سعی کرده ایم تا بهترین و قدرتمندترین آنتی ویروس ها و ابزارهای پیشگیری و مقابله با انواع ویروس ها را از بهترین و معتبرترین کمپانی ها ارائه دهیم، در این پست نیز، قصد ارائه ابزار حرفه ای دیگری را در جهت حذف انواع برنامه های مخرب از کمپانی بسیار معتبر کسپرسکی که در چند سال اخیر توانسته گوی رقابت را از دستان بزرگترین کمپانی های ساخت ابزارهای امنیتی برباید داریم، ابزاری که در عمل بسیار سریع و در از بین بردن ابزارهای مخرب مصر است .

هدف کسپرسکی در این پروژه ساخت ابزاری رایگان و با کاربری و قدرت بالا بوده که بتواند بی وقفه و به راحتی در هر سیستمی اجرا شود حتی در سیستم های ویروسی که به علت ویروسی بودن اجازه نصب آنتی ویروس به آنها داده نمی شود و پس از اجرا نیز به لطف بیس قدرتمند این کمپانی و با سرعت اسکن بسیار بالا توانایی از بین بردن انواع ویروس ها، ابزارهای جاسوسی، روتکیت ها، کیلاگرها، تروجان ها و ... را دارد . 

ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار McAfee VirusScan Offline Update 7795 (2015-05-08) for v8.x

دانلود فایل آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه اینترپرایز تا تاریخ 18 اردیبهشت 1394

آنتی ویروس McAfee یکی از آنتی ویروس های خوب به حساب می اید. آنتی ویروس قدیمی Toolkit توسط شرکت McAfee خریداری شد و از این رو به دلیل شناسایی بهتر ویروس های ایرانی کاربران ایرانی هم بیشتر به سمت استفاده از این آنتی ویروس رفتند.

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک و سریال و Key و ... و راحتی  Update‌و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارها مخرب هنوز کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.

 تنها مساله این آنتی ویروس ایجاد محدودیت از طرف سایت مک آفی در دریافت فایل Update از طریق سایت این شرکت است. مشکلات دریافت فایل آپدیت از FTP و حجم بالای فایل نیز بر مشکلات به روز رسانی این آنتی ویروس می افزاید.

سافت گذر با ارائه مرتب و پی در پی فایل آپدیت این آنتی ویروس سعی در رفع مشکلات کاربران در به روز کردن این نرم افزار دارد. 

 
ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار Virtual Router Plus 2.6.0

دانلود نرم افزار ساخت شبکه وایرلس جهت اتصال و اشتراک گذاری اینترنت

تا به حال برای شما پیش آمده که بخواهید اینترنت خود را برای دیگر افراد و یا دیگر دستگاه های خود به اشتراک بگذارید. برای رسیدن به چنین هدفی راه حل هایی وجود دارند که کار را برای انجام این امر کمی دشوار می کند. اما نرم افزاری به اسم Virtual Router Plus  با یک کلیک اینکار را انجام می دهد.

این برنامه که بسیار ساده است در حقیقت به کمک کارت شبکه وایرلس شما در لپ تاپ و یا کامپیوتر، این اجازه را می دهد که یک شبکه مجازی با اسم انتخابی و رمز عبور انتخابی شما ایجاد نمایید و با انتخاب کانکشن اینترنت، آن را به اشتراک بگذارید.

دیگر وسایل، این شبکه را می توانند پیدا نمایند و با وصل شدن به آن از اینترنت این شبکه مجازی بهره مند شوند. استفاده از این برنامه بسیار آسان می باشد و حجم بسیار کمی را برای نصب نیاز دارد. 

ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار R-Studio 7.6 Build 158715 Network Edition

دانلود نرم‌افزار حرفه‌ای و کارامد بازیابی اطلاعات

نرم‌افزارهای مختلفی برای بازیابی اطلاعات وجود دارد که روش کار بیش‌تر آن‌ها و نتیجه‌ی عملیات بازیابی تقریبا شبیه هم است اما در محیط کاربری و سرعت بازیابی در بین آن‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد. نرم‌افزاری مانندGetDataBack  علی رغم این‌که شاید با انجام تنظیمات بهینه، بهترین نتیجه را داشته باشد اما طراحی محیط کاربری آن برای کاربران معمولی مناسب نیست.

نرم‌افزار R-Studio یک برنامه‌ی بسیار قدرتمند برای بازیابی اطلاعات شما با سرعت بسیار بالا و محیط کاربرپسند می‌باشد. 

ادامه مطلب ...