The world's newest software

The world's newest software

The world's newest software

The world's newest software

توضیحات نرم افزار East-Tec Eraser 2015 v12.0.5.100

دانلود بهترین برنامه‌ی حذف کامل فایل‌ها و اطلاعات بدون امکان بازیابی

همان‌طور که می‌دانید زمانی که شما یک فایل را به روش معمول حذف می‌کنید، درواقع سیستم عامل آن فایل را به شکل نرم‌افزاری حذف می‌کند و فقط آن را  از نظر منبع سیستم عامل مخفی می‌کند ولی تا زمانی که برروی محل قرارگیری آن اطلاعاتی بازنویسی نشود آن فایل یا اطلاعات قابل بازگردانی هستند. شاید برایتان پیش آمده باشد که برای ارتقای رایانه‌تان قصد فروش هارد دیسک خود را داشته باشید ولی چون اطلاعات مهمی مانند پسوردها، اسناد و یا اطلاعات شخصی دیگری درون آن داشته‌اید در فروش آن تردید کرده یا کلا منصرف شده‌اید، و این به دلیل این است که با نرم‌افزارهای مختلف بازگردانی اطلاعات براحتی می‌توان اطلاعات دیسک را برگرداند.

نرم‌افزارهای مختلفی برای پاک کردن کامل فایل‌ها و اطلاعات از روی دیسک وجود دارند ولی در بین آن‌ها برنامه‌ی قدرتمند و حرفه‌ای East-Tec Eraserجزء بهترین‌هاست. 

ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار Advanced System Optimizer 3.9.2222.16622 + Portable

دانلود نرم افزار قدرتمند و حرفه ای بهینه سازی سیستم

نرم‌افزارهای مختلفی برای بهینه‌سازی رایانه ساخته شده‌اند که هر کدام امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. پیش از این سه برنامه‌ی TuneUp Utilities ، CCleaner و REGCURE را که از نرم‌افزارهای بهینه‌سازی سیستم و رجیستری هستند، ارائه کرده‌ایم. نرم‌افزار TuneUp کامل‌ترین و مشهورترین برنامه برای بهینه‌سازی رایانه است؛ قصد داریم برنامه‌ای را که می‌تواند مهم‌ترین رقیب برای TuneUp باشد و در مواردی بهتر از تیون‌آپ عمل می‌کند، معرفی و ارائه نماییم. برنامه‌ی Advanced System Optimizer از بهترین و کامل‌ترین برنامه‌ها برای بهینه‌سازی رایانه می‌باشد که جایزه‌ی طلایی مایکروسافت را دریافت کرده و از طرف سایتCNET   نیز به عنوان بهترین بهینه‌ساز معرفی شده است.

aso به جز چند مورد تقریبا تمامی ابزارهای موجود در نرم‌افزار تیون‌آپ را در خود دارد و به جز امکانات معمول این‌گونه نرم‌افزارها مانند پاک‌سازی و دفرگ رجیستری، تمیزکردن دیسک از فایل‌ها و اطلاعات اضافی و تکراری، دفرگ دیسک و... امکانات دیگری نیز دارد که در ادامه به مهمترین آن‌ها می‌پردازیم:  

 

 
ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار DriverPack Solution 15.4 Full Edition + 14.14 DVD

دانلود نرم افزاری استثنایی و بی نظیر برای شناسایی سخت افزارها و نصب درایور مناسب و به روز رسانی آنها

شاید تا به حال نرم افزارهای زیادی را برای مدیریت درایورهای سخت افزارها در ویندوز دیده باشید و با آنها کار کرده و از آنها برای پشتیبان گیری از درایورها و اطلاع از نسخه های جدید آنها استفاده کرده باشید اما این بار سافت گذر می خواهد یک نرم افزار متفاوت را از این نوع به شما معرفی کند.

نرم افزاری قبلا برای اسکن درایورها نصب شده و اعلام نسخه جدید آنها با توجه به اطلاعات آنلاین و آفلاین در مورد آن معرفی کردیم ولی این نرم افزار 3 قابلیت ویژه دارد:

1- درایورها را به صورت آفلاین در خود دارد ولی نرم افزارهای دیگر تنها لینک دانلود درایورها را به شما می دهند.

2- قابلیت شناسایی سخت افزارهای نصب نشده و سخت افزارهایی که نتوانسته اید درایور آنها را پیدا کرده و یا اصلا نمی دانید درایور نصب نشده مربوط به چه سخت افزاری است و یا ویندوز نتوانسته درایور ان را در CD مربوط به آن پیدا کند در این نرم افزار وجود دارد.

3- درایورهایی را که نرم افزار شناسایی می کند و در خود ندارد شما را به لینک اختصاصی دانلود آنها از طریق سایت شرکت سازنده هدایت می کند.

  

ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار Evernote 5.8.5.7193

دانلود نرم افزار نکته برداری و نوشتن یادداشت به صورت ابری

Evernote به شما این امکان را می دهد تا نکات ریز و فراموش شدنی هنگام کار با سیستم را به سریع ترین صورت یادداشت نمایید. با این برنامه هر نکته خاصی را می توانید یادداشت کنید.
این نرم افزار می تواند به یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای شما تبدیل شود که می توانید از آن به عنوان برنامه ای برای یادداشت کردن خاطرات یا نکات مختلف استفاده کنید.  این نرم افزار محیطی را برای شما فراهم نموده است تا به راحتی قادر به وارد نمودن، سازماندهی و جستجو و بازیابی انواع یادداشت ها، مطالب چکیده مانند گزیده ای از صفحات وب، اسناد و ایمیل، کلمه عبور، پیام های تلفن و ... باشید. ویژگی منحصر بفرد Evernote که باعث شده تا از دیگر نرم افزارهای این گروه متمایز شود، امکان وارد نمودن متن و یا نوشتن توضیح برای یک عکس خاص و سپس جستجوی عکس بر اساس متن نوشته شده است.
 
ادامه مطلب ...

توضیحات نرم افزار Dropbox 3.4.3 Final

دانلود نرم افزار برای اشتراک گذاری و ذخیره اطلاعات

یکی از سرویس های ذخیره سازی ابری Dropbox است که امکان ذخیره سازی ۲ گیگابایت داده را در فضای مجازی فراهم می آورد.

علاوه بر قابلیت آپلود فایل ها از طریق وبسایت و دسترسی به آن ها از مکان های مختلف، کاربران می توانند نرم افزار ویژه آن را بر روی کامپیوتر شخصی یا تلفن همراه نصب کرده و از طریق نرم افزار فایل ها را بر روی فضای شخصی قرار دهند. امکان همسان سازی (synchronize) فایل ها بر روی دستگاه ها وجود دارد.

توسط برنامه Dropbox می توانید به راحتی به فضای دراپ باکس خود دسترسی داشته باشید و از فایل های خود نسخه پشتیبان دائم تهیه کنید.

 
ادامه مطلب ...