The world's newest software

The world's newest software

The world's newest software

The world's newest software

توضیحات نرم افزار ESET Endpoint Antivirus 5.0.2242.0 x86/x64 + (Update 12000) 2015-07-27

دانلود نسخه بیزینس نرم افزار NOD32 Antivirus قابل نصب بر روی ویندوزهای سرور به روز شده تا 5 مرداد 1394

نسل جدیدی از نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET که در واقع می توان گفت نسخه تغییر نام یافته ویرایش Business برنامه  NOD32 Antivirus می باشد را به شما معرفی می کنیم. 

ادامه مطلب ...

دانلود ساخت فایل های پی دی اف novaPDF Pro Desktop 7.7 Build 391


novaPDF Pro Desktop ساخت فایل های پی دی اف novaPDF Pro Desktop 7.7 Build 391

novaPDF Pro Desktop نرم افزاری کامل در زمینه ساخت فایل و صفحات PDF از دیگر اسناد می باشد. این نرم افزار میتواند هر فایل قابل پرینتی را به فرمت و صفحات pdf تبدیل کند. از فایل نرم افزارهای آفیس (Word,excel,powerpoint ….) گرفته تا عکس و صفحات HTML قابلیت تبدیل شدن به صفحات پی دی اف را به وسیله این نرم افزار دارا می باشند. برخی از فرمت هایی که میتوانند توسط این نرم افزار به فایل پی دی اف تبدیل شوند شامل : DOC, XLS, PPT, PUB, DOCX, XLSX, PPTX, PUBX, HTML, TXT می باشند.  باتوجه به اینکه این نرم افزار در هنگام تبدیل اسناد به پی دی اف ، فونت های انها را نیز به همراه آنها ثبت خواهد کرد ، مشاهده فایل تبدیل شده شما دقیقاً به همان شکل در تمامی کامپیوترها امکان پذیر خواهد شد. در هنگام تبدیل به فایل پی دی اف کاربر میتواند سایز و اندازه صفحه را به راحتی مشخص کند و همچنین میتواند افقی یا عمودی بودن آن را نیز تنظیم کند. رزولشون و کیفیت صفحه نیز از ۷۲ تا ۲۴۰۰dpi تنظیم شود. تمامی اشیاء شامل عکس،لینک،جداول،کامنت ها و… هنگام تبدیل به فایل پی دی اف منتقل خواهند شد و هیچ موردی حذف نخواهد شد. قابلیت اضافه کردن امضاء الکترونیکی و واترمارک نیز به فایل های پی دی اف امکان پذیر است. 
ادامه مطلب ...

فایرفاکس خود را به روز کنید



Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به روز شده است. 
ادامه مطلب ...

نرم افزاری برای مطالعه اسناد پی دی اف - Foxit Reader


 
فایل های PDF دقیقاً همان گونه ای چاپ می شوند که شما آن را در مانیتور می بینید، با همان صفحه بندی، فونت و عکس های موجود، بدون اینکه وابسته به محیطی باشند که در آن ساخته شده اند. علاوه بر این امنیت در این فایل ها نسبت به سایر فرمت های موجود بسیار بالاتر است و حتی امکان رمزگزاری روی فایل جهت امنیت بیشتر نیز ممکن است. 
ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار کامپیوتر نرم افزار ذخیره سازی و به اشتراک گذاری فایل - Dropbox 2.2.3


نرم افزار ذخیره سازی و به اشتراک گذاری فایل - Dropbox 2.2.3

دانلود Dropbox

نرم افزار بسیار حرفه ای و مفید جهت اشتراک گذاری فایلها و اطلاعات مهم و دسترسی سریع به آنهاست که بصورت آنلاین قابل استفاده می باشد. به کمک این نرم افزار قادر هستید تا یک هاست تحت وب برای خود راه اندازی نموده و از 2 گیگابایت فضای رایگان آن استفاده کنید.برای استفاده از این قابلیت کافیست تا وارد سایت برنامه شده و یک اکانت برای خود ثبت نمایید و از 2 گیگابایت فضای رایگان به وحود آمده بهره مند شوید . پس از آن برنامه را بر روی سیستم نصب نمایید. 
ادامه مطلب ...